[Pardus-kullanicilari] geometri2

Thex_Yavuz thex_yavuz at yahoo.com.tr
6 Nis 2007 Cum 16:50:25 EEST

./configure
make
make install

Akadaşlar bu yukarıdaki adımı paket kurulumu için falan söylüyorlar. Ben
yaklaşık 4 yıldır bilgisayarımdan linuxu eksik etmeyen birisiyim ve bu
zamana kadar hiç bir paketi bu sıralama ile kuramadım.
1- Paketlerin tamamı doğru ben yanlışsam şu yukarıdaki sıralamanın
yanlış olması gerekiyor
2- Yok eğer yukarıdaki sıralama doğru ise bende doğruyum ki o zamanda
paketlerde bi sıkıntı olduğu ortaya çıkıyor

söyler misiniz bana bu sıralama ile kurulan 1 tane paket varmı. ben
kurup görmek istiyorum.