[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.1'e vmware-tools kurulumu

Hayrullah COŞKUN coskunhayrullah at gmail.com
6 Nis 2007 Cum 14:06:39 EEST

şöyle söyleyeyim vmware-tools  kurmadan pisi it kernel-source yap sonrada
vmware-tools kur sonrada direk çalışmassa vmware-toolbox dıyanılıyorsam
konsolda vmware- yaptıkdan sonra TAB tuşuna bas ordan anlarsın sonra da
çalıştır sorunsuz çalışır yanlız her açılıştı çalışması için tekrar
başlatman gerek biraz araştırısan (ben bilmiyorum) açılıştı otomatik
başlamasınıda sağlaya blirsin belki kolay gelsin.