[Pardus-kullanicilari] intel HDA ses kartı

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
6 Nis 2007 Cum 09:56:51 EEST

Sayın Hakan ATAKAN,
Bende sizinle aynı ses kartını kullanıyorum. Ses çıkışı alabiliyordum ama
mikrofonu kullanamıyordum. Kernel'i derleyerek bu sorunu aştım. Aşağıdaki
bağlantıda Kernel'i derlemek ile ilgili resimli olarak anlatım mevcut. İlgili
menüden ses kartınızı seçeceksiniz. Umarım sorununuzu çözer.

http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?p=2828&sid=f703831dac610efa37dc1a0bb7d388d7

--
Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS - TESCOM