[Pardus-kullanicilari] Kullanıcıyı whell grubundan silince başıma gelenler.

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
5 Nis 2007 Per 21:43:16 EEST

Sitemi önce root kullanıcısı ile açmanız gerekecek galiba.
Bunu içinde listede daha önce turgut sinan tarafından anlatılan aşağıdaki
değişikliği yapman gerekecek. Açılmayan sistemlerde gerekli değişiklikleri
PARDUS Çalışan CD ile yapabilirsin.

--
Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS - TESCOM

root olarak login olabilmek için
 /usr/kde/3.5/share/config/kdm/kdmrc dosyasını düzenleyip,
AllowRootLogin=false  parametresini AllowRootLogin=true  yaparak açın.
girişte kullanıcı adınız olarak root yazın ve şifrenizi girin.

--
turgut sinan
http://tutulaylaylom.blogspot.com/