[Pardus-kullanicilari] Sistemi boot ederken ekrana yazılanları nasıl görebilirim?

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
5 Nis 2007 Per 20:58:55 EEST

Yani Grub.conf dosyanızda güncelleme öncesine ait,
[2.6.18.8-80] no.lı eski
kernelin açılış komutları duruyor ise, Grub
sayfasında onun da seçeneği
çıkar. O zaman en sonuncu değil de bu eski kernel
sürümünü seçerek açılışı
başlatabilirsiniz.
Ama eğer bu eski kernel satırları yoksa ya da bunda
da değiştirme yapmışsanız,
o zaman windows dan (tabi kurulu ise) girip
değişiklik yapmak gerekebilir.
Windows dan Pardus dosyalarına girebilmek için de
( http://www.fs-driver.org/download/Ext2IFS_1_10b.exe
) 'dan ilgili programı
windows içinde kurmanız gerekir.

Kernel hep ayni bir değişiklik yok anlayamadim ne
demek istediğinizi tam
olarak.. Sildiğim satırları tekrar eklemeyi denedim
fakat yine olmadi..
grub.conf dosyasinin yedegini almistim sisteme onu
tekrar yükleyebilsem
sorun çözülebilir mi acaba? ama onu nasil
yapabilirim ki??

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta’da