[Pardus-kullanicilari] Pardus Ürünleri

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
4 Nis 2007 Çar 21:38:24 EEST

04 Nis 2007 Çar tarihinde, Deniz Silahcilar şunları yazmıştı:
> 04.04.2007 tarihinde Cem TURGUT <cemturgut at gmail.com> yazmış:
>
> http://www.teknikservis.com.tr buradan temin ediliyor diye biliyorum. Ben
> mail atıp sormuştum sanırım 27 liraydı t-shirtler. 10 çıkartmada 7.5 lira.

Pardus markası ve logosu TÜBİTAK'ın tescilli markaları olduğundan
teknikservis'in TÜBİTAK'tan izinsiz olarak yaptığı satışlar fikri mülkiyet
ihlaline giriyor. Kullanıcılarımızdan bu yolu kullanmamalarını rica ediyorum.

Mayıs ayı başında Ankara'da düzenlenecek olan Linux Şenliği'nde Pardus fiziki
ürünlerinin çoğaltılması ve satışı hakkını Linux Kullanıcıları Derneği'ne
vermek üzere görüşmelerimiz ve sözleşme çalışmalarımız devam ediyor. Bu
sayede kullanıcılarımız t-shirt, kupa, anahtarlık, çıkartma, afiş vb Pardus
ürünlerine kavuşurken LKD'ye ve Türkiye'de özgür yazılımın yaygınlaşmasına
katkıda bulunmuş olacaklar.

Birkaç hafta sabredin...

--
Erkan Tekman