[Pardus-kullanicilari] Yeni çekirdek, ktorrent

Mehmet H akyil45 at gmail.com
4 Nis 2007 Çar 16:02:36 EEST

Merhabalar
Dün yapt?g(?m güncellemeden sonra son güncellenen çekirdek ile sistemi
açt?g(?mda, daha önceden indirmesi yar?m kalan bir torrent dosyas? hata
vermeye bas,lad? durup dururken.
Hata yaklas,?k olarak s,öyle birs,ey:

Error: Cannot open /home/mha/.kde........./tor1/cache/ : Bir dizin

Sonra makinay? kapat?p önceki çekirdek sürümüyle açt?g(?mda ayn? hata
tekrarlanmad?.
S,u anda babalar gibi torrent çal?s,?yor. Aras?nda tam alaka
kuramad?g(?m için bug kayd? da açmad?m.
Bir hata m?d?r, hata ise sebebi nedir bilemiyorum s,u anda. Sadece
belirtmek istedim. Belki bas,ka kullan?c?larda da vard?r.
Not: I.stenirse hata kayd? açabilirim.
Not2: Bu arada sistemi Tasma'dan I.ngilizce olarak ayarlasam da hatada
"Bir dizin" ifadesi geçiyor.
Bu da bir yerelles,tirme hatas? m?d?r?

Kolay gelsin, iyi çal?s,malar.