[Pardus-kullanicilari] bluetooth modem

mehmet yiğin myigin at gmail.com
4 Nis 2007 Çar 17:52:43 EEST

gerçekten çok açık bir şekilde anlatmışsınız teşekkürler. telf faturam
elverdiğinde ve winxp üzerinden pisibul ve diğer programı indirip pardusa
kurmayı başardığımda dediklerinizi uygulayacağım. ancak biraz zaman alacak
sanırım. bunları hallettiğimde görüşmek üzere tekrar teşekkürler

04.04.2007 tarihinde Kubilay KOCABALKAN <kubilay at kocabalkan.net> yazmış: