[Pardus-kullanicilari] knoppix

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
4 Nis 2007 Çar 00:36:32 EEST

Knoppix Live CD olarak hazırlanmış olsa da CD içindeki Beni Oku dosyasında nasıl kurulacağı da anlatılıyor..
Yanlız, Knoppix menü olarak çok gereksiz ve birbirinin aynı işi yapan uygulamalarla dolu..İlle de Pardus'un yanına başka bir Linux istiyorsanız,
KDE arayüzlü ; Suse, Kubuntu, PC Linux OS, Simply Mepis v.b kurabilirsiniz..
GNOME arayüzlü ; Suse, Ubuntu, Debian, Fedora v.b kurabilirsiniz..

Sevgi ile Kalın, Pardus'ta Kalın..

E.Ersan SÜLÜN