[Pardus-kullanicilari] Fw: beryl ve bir baþka acemi

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
3 Nis 2007 Sal 21:57:32 EEST

----- Original Message ----
From: Metin OÄŸuz <metinoguz26 at gmail.com>
To: Besim Durgun <bdurgun2 at yahoo.co.uk>
Sent: Monday, 2 April, 2007 10:54:36 PM
Subject: Re: Fw: [Pardus-kullanicilari]  beryl ve bir baÅŸka acemi

Besim Bey,

Selamlar, çok teşekkürler sanırım eskisine göre daha başarılı bir
kurulum yaptım şöyle ki root'da "beryl- manager" komutunu verdikten ve
elmas işareti sağ altta oluştuktan sonra pencere yöneticisi şeç'den
Beryl'i seçiyorum.Daha sonra aşağıda ifade ettiklerim oluyor.( root
çıktısını ekledim)

1.Elmas'a sağ tık yaptığımda "Pencere dekaratörünü tazele" ve "Pencere
dekaratörünü seç" alt menuleri bazen bold oluyor ama genellikle soluk
renkli olmasına karşın çalışıyor gibi.
emin değilim tam neden olduğunu. Önemli olan seçim yapmak istediğinizde bunu yapabilmeniz. Normal koşullarda seçimlerin koyu olması gerekiyor. En azından bende öyle.

2.Emerald Tema Yöneticisi pencere kenarlarını değiştirmesine karşın root
da hata mesajı veriyor.(Altta ekli çıktıda en son satırda görebilirsiniz)
beryl'i root'ta değil user olarak çalıştırın.

3.Youtube'da demolarını izlediğim masaüstü küpünü hiç göremedim.Acaba
"Beryl Ayarları Yöneticisi" de denediğim şeylerin dışında ek birşeyler
yapmak mı gerek?(Birkaç kez desktop cube ayarları ile oynamama karşın)
ctrl+alt+ fare sol tık. Veya sadece fare orta tık.

Bana yaptığınız bu yardımların daha çok kullanıcıya ulaşması ve bu yol
göstermedeki çabalarınızın boşa gitmemesi dileklerimle iyi akşamlar
diliyorum.

Metin

Besim Durgun wrote On 01-04-2007 18:24:
> [...]
> düşük hızda (10x veya altı) yazdırmayı deneyin. Muhtemelen birinci
> indirmiş olduğunuz 6.0 sürümü yüksek hızda kaydedildiğinden cd
> okuyucunuz doğru okuyamıyor. Bu nedenle cd sürücüyü okumaya çalışıp
> okuyamayarak hard diske geçiyor olabilir. Bu arada bios'da boot
> önceliğini CD yapmayı unutmayın tabii. Eğer öncelik doğrudan hard disk
> ise ne yaparsanız yapın başlatırken cd'yi atlar.
> 2. Eklemiş olduğum ekran görüntülerinin olduğu dosyaya baktınız mı?
>
> İkinci. ve üçümcü sorularınıza şimdilik yanıt vermiyorum. Önce
> yukarıda belirttiğim şekilde bir deneyin. Sorun olursa tekrar bakarız.

* Beryl system compatibility check                           *

Detected xserver                                : NVIDIA

Checking Display :0.0 ...

Checking for XComposite extension               : passed (v0.3)
Checking for XDamage extension                  : passed
Checking for RandR extension                    : passed
Checking for XSync extension                    : passed

Checking Screen 0 ...

Checking for GLX_SGIX_fbconfig                  : passed
Checking for GLX_EXT_texture_from_pixmap        : passed
Checking for non power of two texture support   : passed
Checking maximum texture size                   : passed (4096x4096)

[Warning ]: Relaunching beryl with __GL_YIELD="NOTHING"

[...]

_IceTransOpen: Unable to Parse address 没
beryl: SmcOpenConnection failed: Could not open network socket
beryl: dbus_bus_get error: Failed to execute dbus-launch to autolaunch D-Bus session
beryl: Plugin 'dbus':initDisplay failed
beryl: Couldn't activate plugin 'dbus'
Couldn't initialize dbus. This should not happen!
[Snow]: Loaded Texture /usr/share/beryl/snowflake2.png
Reloading...

(emerald:4134): Gdk-CRITICAL **: gdk_drawable_unref: assertion `GDK_IS_DRAWABLE (drawable)' failed

Web email has come of age. Don't settle for less than the All New Yahoo! Mail http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html