[Pardus-kullanicilari] "Pisi upgrade" sonrası sorun

mengucek at gmail.com mengucek at gmail.com
2 Nis 2007 Pzt 15:23:27 EEST

02 Nis 2007 Pts tarihinde, ali geo şunları yazmıştı:
> konsolda "pisi upgrade" komutuyla güncellemeleri yaptım yaklaşık bir buçuk
> saat kurumasını bekledim hayırlısıyla bitti.

güncelleme de (veya yeni bir paket kurulumunda) önce paketler indirilir, sonra
yapılandırılır-kurulur... siz de bu süreç tamamlandı mı ?

> fakat restart yapınca pisiyi
> açtım bütün güncellemeler yeni paketler kısmında duruyor

yani, "paket yöneticisi"nde "güncellemeleri göster" dediğinizde; o yaptığınızı
söylediğiniz güncellemeleri gösteriyor mu ?
tahmin: acaba, yüklediniz de, yapılandırma sürecini mi tamamlamadınız..
güncellediğiniz paketler "var>cache>pisi>packages" altında görünüyor mu ?
bir başka tahmin: eğer paketler oradaysa, güncellemeleri tekrar yap
dediğinizde, tekrar indirmez ve indirilenleri kurar.. -diye düşünüyorum- :)

yanlış düşünüyorsam, lütfen bir bilen düzeltsin..

--
menguceko