[Pardus-kullanicilari] "Pisi upgrade" sonrası sorun

ali geo ahmet_ali_53 at hotmail.com
2 Nis 2007 Pzt 01:32:10 EEST

konsolda "pisi upgrade" komutuyla güncellemeleri yaptım yaklaşık bir buçuk saat kurumasını bekledim hayırlısıyla bitti.
fakat restart yapınca pisiyi açtım bütün güncellemeler yeni paketler kısmında duruyor ve Programlar sekmesinde gözüken bazı programlar
mesela KDevelop Designer : KDevelop Designer bulunamadı diye bir hata veriyor . Bütün paketleri yeniden kurup kotayı aşmayı daha aybaşında garantiye mi almalıyım:)
Yoksa başka bir halçaresi bulunurmu ?
Şimdiden herkese teşekkürler ?
Teşekkürler Pardus!

Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted