[Pardus-kullanicilari] CPU-Anti Virüs

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Nis 2007 Paz 20:18:25 EEST

Arkadaşım
DOS kullanmış ve ona vakıf bir kullanıcı için linux un daha kolay gelmesi en
azından konsoda yazılan komutlarla işlemlerin yürütülebileceği ve de bazı
komutların birbirine yakın olması.Hele dos ile yoşa çıkıp win95 ve win 98 de
kullandığınız sistemler içindeyse KDE grafik arayüz benzerliğine şahit
olmanız gerekli.Dosya sistemi için daha geniş bilgi alman için Pardus linux
foru org da temel bilgiler bölümünde dosyalamalar hakkında detay bilgi
alabilirsiniz.Kolay gelsin

01.04.2007 tarihinde Fatih MEMİŞOĞLU <fatih657 at gmail.com> yazmış: