[Pardus-kullanicilari] CPU-Anti Virüs

Fatih MEMİŞOĞLU fatih657 at gmail.com
1 Nis 2007 Paz 19:48:42 EEST

Selim bey şuanda bende Intel Core 2 CPU- T7200 2Ghz Asmobile Z96J notebook
var.Pardus gibi bir işletim sistemini kullanmak hakikaten çok güzel ama ben
bilgisayarla ilk tanıştığım yıllarda DOS kullandığım için Linux sistemlerine
bir hayli yapancıyım. Bazı şeyleri başaramayınca içimden vazgeçmek geliyor.
Fakat vazgeçipte windowsa bağımlı kalmak istemiyorum.

Mesela hala dosya sistemini anlamış değilim. Kurulan uygulamalar nereye
klasörleniyor. Nasıl işliyor anlayamadım. Dahası kurulum o kadar zor geliyor
ki anlatamam.

31.03.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: