[Pardus-kullanicilari] pardux calısan xdelta

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
1 Nis 2007 Paz 00:44:19 EEST

2007/4/1, cihan kaya <kayacin at gmail.com>:

> yanlız benim anlamadığım şey, çalışan cd de nasıl xdelta oluyor? kurulanı
> anlarım fakat çalışan cd de nasıl xdelta ile güncellenmiş sistemi
> oluşturacağız?

Bir farkı yok ki. Delta sadece eski iso'yu yeni iso haline getiriyor. Yani
sadece CD Görüntüsü oluşturuyor. Pisi paketiyle güncelleme gibi bir durum
yok.

Yanlış hatırlamıyorsam (dosya adlarını rastgele yazıyorum)
xdelta patch Pardus2007-2007.1.xdelta Pardus2007Calisan.iso
Pardus2007.1CalisanFelis.iso

komutuyla eski iso dosyası ile xdelta dosyasını birleştirip yeni çalışan
CD'nin isosunu elde edebiliyorsunuz. Bunu da yakmak kalıyor geriye.