[Pardus-kullanicilari] tasınabilir linux

Bekir SONAT corlinux at gmail.com
1 Nis 2007 Paz 00:37:08 EEST

onder uysal yazmış:
> http://rz-obrian.rz.uni-karlsruhe.de/knoppix-usb/
>
> adresinden indirdim çalıştırabilmem için tasınabilir bellekten
> başlatmam yeterlimidir hernekadar pardus ile alakalı değilsede
> selamlar

Flash disk'e sığmaz ama USB Disk'e Pardus'u rahatlıkla kurabilirsin.
SDA yerine SDB'yi seç yeter..
Hatta USB disk'e en sorunsuz kurulan dağıtım Pardusumuz desem abartmış
olmam.
( Top ten distro ile denedim.. Çoğu sorunsuz kuruluyor ama sorunsuz
boot edip, partisyonları adresleyemiyor.. Mıncıklama gerkiyor grub'u.. )