[Pardus-kullanicilari] Kernel 2.6.18 güncellemesi yayınlandı.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Eyl 2006 Çar 15:45:50 EEST

> "Aşağıdaki paketlerde çakışmalar bulunuyor:
> [kernel: zd1211  ile çakışıyor]

 Sürücü kernel içine girdi

> [transcode: avifile divx4linux  ile çakışıyor]
> [mplayer: avifile divx4linux ile çakışıyor]
> [mjpegtools: avifile divx4linux  ile çakışıyor]

 Bu paketler depodan çıkarıldı. Artık gerekmiyorlar.

> Bu çakışan paketler
> kaldırılsın mı? (evet/hayır)" ben bu soruya evet demiştim ve o
> paketleri kaldırmıştı.. böyle bir durumda ne yapmak gerekiyordu ?
> kaldırılan paketleri tekrar yüklemem gerekiyor mu?

 Hayır. Eğer siz kararlı depoyu düzenli takip ediyorsanız "şu anda
gelişme süreci hızlı devam eden" depomuzdaki değişikliklere adapte
olmanızı tavsiye ederim. Genelde kaldırılan paketlerin kalkması için
mantıklı bir sebep oluyor.