[Pardus-kullanicilari] Kernel 2.6.18 güncellemesi yayınlandı.

mengucek mengucek at gmail.com
27 Eyl 2006 Çar 15:18:47 EEST

merhaba..
bütün güncellemeleri yaptım..
ama dün akşamki sorumu yinelemek istiyorum..
güncelleme başlangıcında;

"Aşağıdaki paketlerde çakışmalar bulunuyor: [kernel: zd1211  ile çakışıyor]
[transcode: avifile divx4linux  ile çakışıyor][mplayer: avifile divx4linux
ile çakışıyor][mjpegtools: avifile divx4linux  ile çakışıyor]
Bu çakışan paketler kaldırılsın mı? (evet/hayır)"
 ben bu soruya evet demiştim ve o paketleri kaldırmıştı..
böyle bir durumda ne yapmak gerekiyordu ?
kaldırılan paketleri tekrar yüklemem gerekiyor mu?
hoşça kalın..