[Pardus-kullanicilari] linux a elveda

remzi kavcýoðlu ritzmo91011 at gmail.com
27 Eyl 2006 Çar 14:37:25 EEST

okumuyorsun belki ama :(

10.09.2006 tarihinde sami çatalbaş <scatalbas at gmail.com> yazmış:

> Size mesaj istemiyorum dedim kaç sefer.

sana göndermiyoruz listeye atılıyor.(SGLA)

Fakat hala bolca mesaj gönderiyorsunuz.

yine bkz:(SGLA)

Bu hareketiniz yüzünden linux a elveda diyorum.

bir "hareketimiz" yok size karşı (bu mesaj hariç) mesajlar ise (SGLA).

Ayrıca bunda linuxla ilgili bi durum yok ki. Yoksa başka işletim sistemleri
otomatik listelerde  "posta yollamasanıza" komutu mu yaratmış, unsubscribe
olmak için? ilerde de başınıza gelir belki, oralara da veda etmeden diyeyim
"mail yollamayın valla" bir unsubscribe komutu değildir. ilgili linkleri
takip ederek ve/veya kayıttan çıkmak için duyrulan adrese önerilen yöntemle
mesaj atarsınız. kendiniz kendinizi çıkartırsınız..

Bu hesabı da size bıraktım bol bol mesaj gönderin.

şifresini de yollarsanız. kullanırız güzel güzel.