[Pardus-kullanicilari] linux a elveda

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Eyl 2006 Çar 14:07:50 EEST

Arkadaşım
Mail gelmesini istemiyorsanız listeye girerken yapmış olduğun gibi çıkışını
bildirirmen gereken adres her aldığın mesajın altında mevcut.Bir zahmet
lüzumsuz mail atacağına ilgili adrese listeden çıkışını bildir ki mailler
gelmesin.Bir diğer konu ise kendi karanlıkta kırptığın gözü gören yok diye
linux dan vaz geçiyorsan karanlıkta ayağıntakılıp düştüğünde windowsdan da
mı vaz geçeceksin.Kusura bakma bana çocukça geldi.güle güle

10.09.2006 tarihinde sami çatalbaş <scatalbas at gmail.com> yazmış: