[Pardus-kullanicilari] video oynatıcı

halit çete halitcete at gmail.com
27 Eyl 2006 Çar 09:58:06 EEST

Merhaba Arkadaşlar,
Leopartux, Konqueror'da video görüntülerini kullandığını söylemişti.
Ben de denedim gerçekten denedim ve Konqueror'da canlı yayın ve video
görüntülerini seyredebildim ve ben Pardus 1.0 kullanıyorum. Ama
Firefox'ta aynı sorun devam ediyor.
Teşekkürler,

26.09.2006 tarihinde leopartux at yahoo.com.tr <leopartux at yahoo.com.tr> yazmış: