[Pardus-kullanicilari] video oynatıcı

leopartux at yahoo.com.tr leopartux at yahoo.com.tr
26 Eyl 2006 Sal 22:39:49 EEST

26 Eylül 2006 Salı 15:33 tarihinde, halit çete şunları yazmıştı:
| Merhaba, bir tanesini aşağı yazıyorum, ama hiçbir video görüntüsü ve
| canlı yayını seyredemiyorum. Mplayer  ile ilgili wiki nasıl sayfalına
| baktım, ama çok karışık geldi ve de uygulayamadım. Teşekkürler,
| http://www.showtvnet.com/canliyayin.shtml#
Firefox ta göstermiyor ama konqueror da sorun yok. (Cebit sürümü kullanıyorum)
Firefox hafızadan çok harcıyor diye konqueror'a geçmiştim.
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com