[Pardus-kullanicilari] java hakkında

Sir Tayfun YUGRUK tayfunytu at gmail.com
20 Eyl 2006 Çar 02:11:19 EEST

    Sorun font sorunu ben de sık karşılaşmıştım mynetin appletlerinde
özellikle.Zannedersem bu sorunu JApplet kullanırsan çözersin Appletleri
Applet sınıfından türetmek yerine JApplet sınıfından türetirsen daha
sağlıklı appletler yaratırsın.
    Sitedeki kişi için appletlerin boyutunu artırması yeterli olur applet
paint yaptığı zaman boyanacak şey nereye kadar gidiyorsa oraya kadar boyuyor
haliyle appletin boyundan büyük yazılar yarım görünüyor.Yani applet yazarken
bunu da dikkate almak lazım.