[Pardus-kullanicilari] java hakkında

selim ok selimok at gmail.com
17 Eyl 2006 Paz 21:54:15 EEST

Bu sorunla ilgili biraz daha arastirma yaptim ingilizcemin yettigi kadariyla
ki cok kötüdür, http://www.jguru.com/forums/view.jsp?EID=503574 adresinde
benzer bir durum yasayan biri sormus, yanitlardan anladigim kadariyla
(yanlis anlamadiysam) sorunu sadece Applet'i yazanlar cözebiliyor. Java
Applet'lerin farkli isletim sistemlerinde farkli sonuclar cikardigini filan
söylüyorlar ki hatta en sonunda biri bi kere yaz her yerde kontrol et
tarzinda bisey söylemis, Javanin "bir kere yaz her yerde calistir" sloganina
karsilik. Tekrar hatirlatmak isterim ingilizcem cok kötüdür, tamamen
salliyor olabilirim. Birileri sorunu dogrularsa sevinirim.

Iyi calismalar.
Selim

17.09.2006 tarihinde onder uysal <onderpardus at gmail.com> yazmış: