[Pardus-kullanicilari] java hakkında

selim ok selimok at gmail.com
17 Eyl 2006 Paz 09:37:27 EEST

O zaman ayni sey Önder Beyin verdigi adresteki (http://matematika.agava.ru/)
Applet'lar icinde gecerli olmali. Gerci onlarin applet kodlarini göremiyoruz
ama sorun cok benzesiyor. Ben kendi bilgisayarim olmadigi icin söylediginiz
yöntemi deneyemiyorum, ancak Önder Bey deneyip sonucu bildirirse, hic
olmazsa soruna kesinlik kazandirmis oluruz.

Iyi Calismalar,
Selim

17.09.2006 tarihinde Emin Senay <esenay at boun.edu.tr> yazmış: