[Pardus-kullanicilari] 280 GB Data'm uçtu :(

Yilmaz Bilgili ybilgili at yahoo.com
16 Eyl 2006 Cmt 17:53:27 EEST

Öncelikle geçmiş olsun.

Hızlıca bildiklerimi aktarabilmek adına Yahoo Web Mailden yazıyorum karakter sorunu olursa da kusura bakmayın.

Disk bölümünün başına ne geldiğini bilemiyoruz şimdilik ama büyük ihtimalle oralarda biryerlerde öylece durduğunu tahmin ediyorum. Benim size tavsiyem biryerleden Norton Disk Doctor adlı DOS programını bulup disket veya CD ile bilgisayarı açtıktan sonra onunla diski bir taratmanız. Muhtemelen birtakım disk bölümlerini bulduğunu söyleyecektir size. Verdiği bilgiler doğrultusunda ne yapacağınıza karar verebilirsiniz.

Tabii yukarıdakileri yazarken %100 çözüm olacağını veya size tam uyan çözümün bu olduğunu bilme ihtimalimiz olmadığından sorumluluğun tamamen size ait olduğunu hatırlatmak isterim.

Diskinizin şu anki durumu ile ilgili olarak daha fazla bilgi verebilirseniz her nekadar burası Windows destek listesi olmasa da özel durumunuz nedeniyle yine yardımcı olmaya çalışacak arkadaşlar olacaktır.

Kolay gelsin.