[Pardus-kullanicilari] Pardus internet bağlantısı

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
13 Eyl 2006 Çar 09:49:17 EEST

Modem' in ayarlarını değiştirmediysen o 192.168.1.1 olmalı.

Kartına gelince;
Linux, şükür ki, kutuya bakmıyor, kartta kullanılan çiplere bakıyor.
Buradan görünen sen modemin yanlış yerde arıyorsun.

http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=121522

12 Eylül 2006 Salı 20:32 tarihinde Murat TASCI şunları yazmıştı: