[Pardus-kullanicilari] /tmp klasorunu temizlemeye kalktim

leopar pars leopartux at yahoo.com.tr
12 Eyl 2006 Sal 22:55:42 EEST

http://www.belgeler.org/lis/archive-tlkg-lis-5.11.html
adresinde yazıldığı gibi
find /tmp -atime +4 -exec rm -rf {} \;

komutuyla /tmp dizinindeki 4 günden önceki dosyaları sildim. Bazı dosyalar silinemeyince root hakları ile aynı komutu çalıştırdım. Sonrasında konqueror'u açtığımda hangi dosya yada dizini tıkladıysam hata veren bir mesaj kutusu çıkmaya başladı. Herhalde /tmp dizininde Pardusun çalışması için gerekli bir dosyayı sildim.
Ama böyle önemli bir dosyanın dizininde ne işi var. Bilgisayarı kapatıp açayım belki düzelir dedim ama nafile. Pardus açılışta kullanıcı adı yazan siyah konsol ekranından ileri gitmiyor. startx yazdığımda da kde masaüstüne ulaşamıyorum.

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com