[Pardus-kullanicilari] ses yok

selim ok selimok at gmail.com
10 Eyl 2006 Paz 20:32:42 EEST

Ses kartiniz ana kart üzerinde tümlesik (on-board) mi acaba? Eger degilse,
yerine tam oturmama gibi bir sorun olabilir ve kabloyu cikartip takarken
tekrar bir sekilde düzelmis olabilir. Eger tümlesik degilse, yerine iyice
oturtmayi deneyebilirsiniz, eger sorun tekrar ederse. Hic olmazsa bu sekilde
bu ihtimali devre disi birakmis olursunuz.

Iyi calismalar,
Selim

09.09.2006 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmış: