[Pardus-kullanicilari] ses yok

cihan kaya kayacin at gmail.com
9 Eyl 2006 Cmt 22:06:22 EEST

bugün sorunu düzeltemeyince bende hem windowsu hemde pardusu yeniden kurayım
dedim. windowsu kurup ses sürücüsünü yüklediğim halde bir tütlü ses
alamadım. defalarca denememe rağmen olmadı. bende sorun donanımla mı alakalı
öğrenmek için bilgisayarı Turkix live cd den çalıştırdım. fakat Turkix'de de
ses gelmedi. bende bunun üzerine bilgisayarın güç kablosunu söküp yeniden
taktım ve nedenini hala anlamamakla birlikte ses yeniden geldi. hem win de
hem Turkix'de. tahminim o ki Pardus'da da ses gelecekti fakat sisteni
sildiğim için deneyemedim ve boşu boşuna Pardus'u yeniden yüklemek zorunda
kaldım. ilginç bir durum. nasıl oluyorsa oluyor, sadece kabloyu söküp
takarak yeniden ses geliyor. acaba sorun anakarttan olabilir mi? çünkü şimdi
hatırlayamadığım bazı sorunları gene sadece güç kablosunu söküp takarak
düzelttiğim oldu.
yardım eden herkese teşekkürler.