[Pardus-kullanicilari] Affınızla bir konu daha

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
10 Eyl 2006 Paz 15:55:52 EEST

Merhaba
Tekrar denemeler yapacağım..
bu arada iş yerimde yüksek hızlı internet bağlantısı olduğundan pardusu her
gün bir dk içerisinde güncelleyebiliyorum, bu nedenle pardus kurdugum her
makineyi işyerimden internete baglayıp güncellemerini yapıyorum.
sanırım bir çok arkadaş bu güncellemeri indirmek için epey zahmete
katlanıyorlar
son güncellemeler sahip durumdayım bu benim cebit sürümüne sahip oldugum
anlamına mi geliyor?
şanslıyım..:)

10.09.2006 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: