[Pardus-kullanicilari] Affınızla bir konu daha

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
10 Eyl 2006 Paz 10:42:20 EEST

Makinanın gücü yetmemesi KDE'den kaynaklanmaktadır. Eğer daha hızlı bir
ekran yöneticisi kurarsanız sorun bir nebze de olsa hafifleyecektir. Ben
Xfce4 öneririm. Ancak görsel açıdan KDE'den geride kalıyor.

Birbaşka çözüm ise aMSN kullanmamaktır. Zira amsn gerçekten bilgisayarları
zorluyor. Kopete'nin web kamerası desteği var, msn'e kopete ile bağlanıp,
skype ile ses halledilebilir. Bana 2. çözüm daha mantıklı gibi geldi :)

10.09.2006 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış: