[Pardus-kullanicilari] Fwd: CEBIT 06 da Pardus ?

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
9 Eyl 2006 Cmt 15:35:58 EEST

Hocam biz de sizlere aynı dilek ve temennilerle saygı ve sevgilerimizi
sunuyoruz. İzimr Fuarında bulunmamanız konusunda başından beri sizinle
irtibatta olduğum için ( en doğrusu tabiki CEBIT 06  da  bulunmanızdır)  bu
konuda bize gerekli ilgi ve destek gösterilmedi diyen arkadaşlarımıza da
hepsine burası aracılığıyla cevap verdim. İşin aslının böyle olmadığını
ekibimize haksızlık yapılmaması gerektiğini ve saygılı olmalarını uygun bir
dille anlatım.Ben de sizin bizim hakkımızdaki düşüncelerinizi çok iyi
biliyorum.Güveniniz ve itibarınız için çok teşekkür ederim.Fuarınızın da
başarılı olmasını canı gönülden temmeni eder en derin saygılarımı sunarım.

09.09.2006 tarihinde Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> yazmış: