[Pardus-kullanicilari] Açılış sorunu(grafik ekranına geçme sorunu)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Eki 2006 Sal 20:51:53 EET

Arkadaşım
Pisi upgrade leri internet üzeri depodan gerçekleştiriyor.Kolay gelsin
upgrade den sonra sorunun tamamen ortadan kalkacağını ümidediyorum. bu arada
root olarak #pisi up pisi --ignore-dependency   #pisi up pisi ve #pisi
rebuild-db komutlarını çalıştır  İyi çalışmalar

31.10.2006 tarihinde virüs spam <virusspamster at gmail.com> yazmış: