[Pardus-kullanicilari] Açılış sorunu(grafik ekranına geçme sorunu)

virüs spam virusspamster at gmail.com
31 Eki 2006 Sal 20:25:05 EET

Arkadaşım
Dediğini yaptım olur gibi oldu ama yine hata verdi.En son satırı yazıyorum
You can also specify components instead of package names,which will be
expanded to package names.
Dediğin komutu verdiğimde internet kablosu bağlı değildi acaba pisi
internetten mi upgrade yapıyor.Bide son oturumu kapttığımda pisi çöktü
uyarısı verdi.Pisi programı mı çalışmıyor?Başka ne yapabilrim...Şimdiden
saol

30.10.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: