[Pardus-kullanicilari] Acer Orbicam driver

Hakan Sönmez tryers at gmail.com
30 Eki 2006 Pzt 16:04:40 EET

Merhaba,
orbicam çalışmalarımız hızla devam ediyor. Dediğiniz gibi paketi kurdum,
zaten de varmış, cahillik işte. Sonuç bu:

nayir_acer inayir # sudo pisi it spca5xx-20060501-8-19.pisi
Kurulum sırası: spca5xx
spca5xx paketi, versiyon 20060501, sürüm 8, inşa 19 kuruluyor
Aynı versiyona sahip paketi yeniden yerleştireyim mi? (evet/hayır)e
Paket kaldırılmak üzere yapılandırılıyor
spca5xx paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
Paket yapılandırılıyor
spca5xx paketi yapılandırıldı
spca5xx paketi kuruldu
nayir_acer inayir # scanimage -L

No scanners were identified. If you were expecting something different,
check that the scanner is plugged in, turned on and detected by the
sane-find-scanner tool (if appropriate). Please read the documentation
which came with this software (README, FAQ, manpages).

Sanırım tanıyamadı. Fakat Orbicam adıyla sunulan üründe Acer sanırım farklı
zamanlarda farklı çipler ve sensörler kullanmış. Bendekinin lsusb görüntüsü
şöyle:

nayir_acer inayir # lsusb
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 002: ID 0402:5602 ALi Corp.

Ali Corp'un 5603 adlı bir ürünü var,  bu da sanırım orbicam içindeki ürün.
Bu ürün için driverın olmadığı da forumlarda konuşuluyor. Belki de bu
sebeple tanıyamadı.

Selamlar.

30.10.2006 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: