[Pardus-kullanicilari] Acer Orbicam driver

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
30 Eki 2006 Pzt 15:38:51 EET

30.10.2006 tarihinde Hakan Sönmez <tryers at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,
> spca5xx uyumlu kameralar listesinde bu kamera gözükmüyor.
> Zaten ben de paketi derleyemedim, bu sebeple kuramadım.
> Hazır paket yemeye nasıl da alışmışız? Fast food çocuğu olduk gitti. :)
>
> Selamlar.
> İbrahim NAYIR

paket depoda var zaten
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/spca5xx-20060501-8-19.pisi
bunu adresten indirip veya konsoldan

sudo pisi it spa5xx

komutuyla kurduktan sonra yine konsoldan root olarak

scanimage -L

komutunun çıkıtısını bizimle paylaşır mısınız?
abimde de acer orbicam olan laptop var , çalışıp çalışmadığını merak ettim
doğrusu....

ardından bu adresteki
http://mxhaard.free.fr/spca50x/Download/spcaview-20051212.tar.gz
paketi derlemeye karar verebiliriz. yukarıdaki komutun çıktısındaki
kameranın adı bizim için önemli
onu listede arayacağız....