[Pardus-kullanicilari] Destek

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
29 Eki 2006 Paz 18:17:30 EET

evet /home dizini içine saklayacağınız dosyaların limiti Pardus için
ayırdığınız disk bölümü ile sınırlı.. Eğer Pardus için 4-5 GB ayırdıysanız
upgradeler için indirdiğiniz dosyalar birikip diskinizi doldurabiliyor. Ben
windows ve pardusu birlikte kullanırken Pardus için 10gb Windows için 10gb
ve ikisinin de kullanabileceği 60gb bir fat32 bölümü oluşturmuştum. eğer iki
işletim sistemi  kullanıyorsanız (bence) en ideali böyle birşey..