[Pardus-kullanicilari] Saati (ntpdate.pool.org) þekliyle ayarlayabilmek

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
19 Eki 2006 Per 15:12:12 EEST

Merhaba ,
Pardus ta   saatin diğer  dağıtıma  geçtikten sonra  yanlış gösterdiğini
gördüm. İnternete bağlandıktan sonra bunun otomatik olarak ntpdate.pool.org
dan  otomatik olarak yapılmasını sağlayabilirmiyiz  şimdilik  bunu manuel
olarak yapıyorum (ntp programını indirip derledikten sonra)  ancak  saat
üstüne tıklayıp  seçeneklerde olmasına karşın  uzak ağdan saat ayarını
otomatik yapamıyorum? Yardımlarınız için teşekkürler.
--
Panthera Pardus Tulliana(Anadolu Parsı)