[Pardus-kullanicilari] Banka sayfası

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
27 Eki 2006 Cum 12:48:50 EEST

Bahtiyar GUL wrote On 27-10-2006 10:38:
> Merhaba,
> Belki haberiniz vardir, Yapi Kredi Bankasi yeni bir web arayuzu ile
> internet bankaciligi sistemini tamamen degistirdi.
> Bu yeni sistemde sifre girisinde sIkIntI yasiyorum. Sifre giris
> panelini WinXP'de gostermesine ragmen Pardus'ta gostermiyor.
> Merak ettigim konu su, Pardus'un jsp, javascript ile arasi nasil, yani
> bu sayfalarda sIkIntI yaşanması normal mi? Normal degilse, ne yaparak
> durumu duzeltebilirim.
> Bankaya da e-posta yollamayi dusunuyorum, ancak e-posta yazmaya
> calisirken bile sistemde tikaniklik oluyor.
> [...]
Lütfen bir şikayet e-postası yazınız ve kullanıcı numaranızı da
belirtmeyi unutmayınız. Ben biraz önce (büyük sinirle) yazdım. Bizim şu
aşamada yapabileceğimiz bu.

Sorun Pardus'la ilgili değil. Dar görüşlü geliştiricilerin/yöneticilerin
yaptıkları sayfayı Firefox ile test etmemelerinden kaynaklanıyor.

Eğer şubesi Firefox ile tam uyumlu bir banka biliyorsanız lütfen
söyleyin hemen bütün hesaplarımı oraya taşıyacağım.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen

www.muhuk.com