[Pardus-kullanicilari] Banka sayfası

Nihad Karslı enki at r-3.org
27 Eki 2006 Cum 10:42:52 EEST

Bahtiyar GUL wrote On 27-10-2006 10:38:
> Merhaba,
> Belki haberiniz vardir, Yapi Kredi Bankasi yeni bir web arayuzu ile
> internet bankaciligi sistemini tamamen degistirdi.
> Bu yeni sistemde sifre girisinde sIkIntI yasiyorum. Sifre giris
> panelini WinXP'de gostermesine ragmen Pardus'ta gostermiyor.
> Merak ettigim konu su, Pardus'un jsp, javascript ile arasi nasil, yani
> bu sayfalarda sIkIntI yaşanması normal mi? Normal degilse, ne yaparak
> durumu duzeltebilirim.
> Bankaya da e-posta yollamayi dusunuyorum, ancak e-posta yazmaya
> calisirken bile sistemde tikaniklik oluyor.
> [...]
Message: 1
Date: Wed, 25 Oct 2006 14:07:31 +0300
From: Özgür YILDIRIM <ozgur.yildirim at emo.org.tr>
Subject: Re: [Linux-sohbet] yeni Yapı Kredi sitesi ve Firefox
To: linux-sohbet at liste.linux.org.tr

Hayır denemedim. Onun için Windoz'da açmam gerektiği için canım istemedi.
Adamlardan aldığım yanıt alay eder gibiydi : "Sistemimiz şu anda
İnternet explorer 7 yi desteklemiyor ancak teknik çalışmalarımız devam
ediyor en kısa sürede sonuçlanacaktır. Bu süre zarfında İnternet
explorer 6 yı kullanarak işlemlerinizi yapabilirsiniz."
Koç Gurubunun YKB'yi satın aldığı hemen belli olmuş. Hemen kalite düşmüş.

Saygılar
Özgür

t u yazmış on -1349119476 tarihinde :

bu alıntı lkd listesinden sorunuza yanıt olabilir diye buraya kopyaladım...

ayrıca firefox yada javanın değil web sayfası ilkelerine uyulmadığı için
sayfanın bozuk oldugunu sanıyorum.yoksa diğer bankalarda neden sorun yok ?