[Pardus-kullanicilari] wlassistant çalışmıyor

Eyüp Ersan SÜLÜN eyupersan at gmail.com
26 Eki 2006 Per 01:12:28 EEST

Aynı modemden bende de var..Ayarlar ne hikmetse otomatik algılanmıyor..Elle girince çalışıyor..ESSID kısmına wireless için verdiğiniz adı girin..
Pardus>Yapılandırma Merkezi>İnternet ve Yerel Ağ>Ağ Yapılandırması'na girin..Normal ethernet kartınızın bağlantısını kesin..
Wireless kartınızı listeden seçin..Düzenle düğmesine tıklayın..
IP Adresi olarak 192.168.2.30   (v.b 255'e kadar) gibi bir sayı girin..
Ağ maskesi için 255.255.255.0   değerlerini girin..
Ağ geçidi için 192.168.2.1 (Modemin IP'si) değerini girin..Bağlan düğmesine tıladığınızda Wireless ağına bağlanabiliyor
olmanız gerekir..

Saygılar..