[Pardus-kullanicilari] wlassistant çalışmıyor

Abdullah Genç abdullah.genc at gmail.com
22 Eki 2006 Paz 21:02:48 EEST

> Hiç bir şey yapmanıza gerek olmamalı, özellikle ndiswrapper
>kullanmayın. O kartın otomatik tanınıyor olması gerekiyor.

Fakat ben bu şekilde kablosuz ağa bağlanamam doğal olarak da Pardus'la
internete giremem.
Pardus>Yapılandırma Merkezi>İnternet ve Yerel Ağ>Ağ Yapılandırması
seçeneğinin altındaki
seçeneklerde kablosuz ağ aygıtı olarap "Pro/Wirless Lan 2100 3B Mini
PCI Adapter" gözüküyor fakat
AirTies kablosuz modemindeki ayarların aynısını uyguladığımda değişen
bir şey yok.
ESSID yayını açık,Erişim kontrolündeki mec filtrelemesi
kapalı,şifreleme de kullanmıyorum.DHCP de açık.
Buna rağmen bağlan dediğimde bağlanmıyor.
ifconfig'le baktığımda sadece lo var.