[Pardus-kullanicilari] pisi check hatası

Abdullah Genç abdullah.genc at gmail.com
25 Eki 2006 Çar 12:35:55 EEST

Merhaba bende de aynı hata verilliyot fakat glibc de?

MEesSA gma # pisi check glibc --debug
DEBUG: PiSi API initialized * glibc kontrol ediliyor... Program
sonlandırıldı.
pisi.util.FileError: Girdi/Çıktı hatası: /usr/lib/locale/nl_BE.utf8/LC_CTYPE
dosyasının SHA1 kontrol  toplamı hesaplanamıyor
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.Geri-iz:
  File "/usr/bin/pisi", line 86, in ?    cli.run_command()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/pisicli.py", line 111, in run_command
self.command.run()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/commands.py", line 927, in run   corrupt =
pisi.api.check(pkg)
  File "/usr/lib/pardus/pisi/api.py", line 346, in check  if file.hash !=
util.sha1_file('/' + file.path):
  File "/usr/lib/pardus/pisi/util.py", line 458, in sha1_file raise
FileError(_("I/O Error: Cannot calculate SHA1 hash of %s") % filename)
DEBUG: PiSi API finalized