[Pardus-kullanicilari] SD Card reader için dilek

Bekir SONAT bekirsonat at gmail.com
19 Eki 2006 Per 15:40:24 EEST

Merhaba Doruk,

Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Thu, 19 Oct 2006 13:31:20 +0300, Bekir SONAT <bekirsonat at gmail.com> :

> O SD kart okuyucusunun modulu 2.6.17'den beri resmi cekirdekte, Kubuntu
> daha onceki surumlere ait yamalardan kullanmistir.

Kubuntu'daki config-2.6.15-25-386 içinde bulduğum şu ayarları :

# MMC/SD Card support
#
CONFIG_MMC=m
# CONFIG_MMC_DEBUG is not set
CONFIG_MMC_SDHCI=m
CONFIG_MMC_WBSD=m

Pardus .config-2.6.18 içinde yapıp  ( Hatta modul olarak değil de direk
çekirdeğe dahil ederek ? )
yeniden derleyip sonra mknod /dev/mmcblk0p1  + mount yeterli mi ?

  ( Bu arada pardus 1.1 alfa3!un kernel yapılandırma dosyasını nerede
bulabilirim ? )

PS: Aslında hiçbirşey yapmadan kullanıma hazır olması birçok defter
bilgisayar kullanıcısı için çok değerli bir armağan olur.
Kernel grubundakilerin kafasını çok karıştırsa da, giderek yaygınlaşıyor
ve PCMCIA cihazların da yerini alacak gibi görünüyor:
http://www.sdcard.org/sd_memorycard/index.html