[Pardus-kullanicilari] SD Card reader için dilek

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
19 Eki 2006 Per 14:19:14 EEST

Merhaba,

Thu, 19 Oct 2006 13:31:20 +0300, Bekir SONAT <bekirsonat at gmail.com> :

> Kubuntu 2.6.15..
O SD kart okuyucusunun modulu 2.6.17'den beri resmi cekirdekte, Kubuntu
daha onceki surumlere ait yamalardan kullanmistir.

> Yani pardusnunkinden geri ama aslında ta 2.16 serisinin başından beri
> kernel içinde bazı yerleri işaretledikten
>  sonra el ile /dev/ altında node falan oluşturup sonra mount etme
> yoluyla çalıştıranlar olduğunu okuyup denemiştim ama becerememiştim.
Her durumda cekirdege modul eklemeniz gerekiyor, sadece aygit
olusturmayla kurtaramiyorsunuz. 2.6.17 oncesi icin yamalar/bilgi su
sayfadaydi:

http://mmc.drzeus.cx/wiki/Linux/Drivers/sdhci

2.6.14/15 ile kullanabildigimi, 16'ya yamayi uyduramadigimi
hatirliyorum. 17 ile cekirdege girdigi icin, geriye donuk cekirdekler
icin cok ugrastiklarini sanmiyorum.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693