[Pardus-kullanicilari] cups + çözünürlük

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
18 Eki 2006 Çar 20:49:12 EEST

Konsolda iken;

su komutunu ile root olun..(parolanızı girin)
cd etc/X11   ile X11 dizinine girin..
rm xorg.conf     komutu ile xorg.conf dosyasını silin..
ctrl+alt+del  ile sistemi yeniden başlatın..

Sistem yeniden başladığında xorg.conf dosyasını yeniden oluşturacaktır..
Pardus'un grafik arayüz ile açılması gerekir..
Eğer hala istediğiniz ayarlar yok ise, bu kez grafik ekranda iken konsola geçin..

su ile root olun..
cd etc/X11  ile dizine geçin..
kwrite xorg.conf yazın
Section Monitor altında tazeleme frekanslarını görebilirsiniz..

Section Screen altında renk derinliğinizi ayarlayabilirsiniz.. (en fazla 24 değerini girin..)

Kolay Gelsin

Eyüp Ersan SÜLÜN