[Pardus-kullanicilari] Pardus arayüzeye ulasamiyor hatasi

Abdullah Genç abdullah.genc at gmail.com
18 Eki 2006 Çar 17:25:51 EEST

Merhaba herkese kolay gelsin
Ben daha yani bir linux kullanicisiyim. Dün öglene dogru Pardus'u
yükledim ve linux ortaminda web tasarimi yapmak icin gerekli
programlari da indirip kurduktan sonra (php,Apache,PostgreSql,GD,vs)
pisi yükleyicisi ile update yaptim ve bilgisayarimi tekrar baslatayim
dedim. Ama karsima giris yapacagim ekran yerine, ayni ekranin sag alt
kösesinde "Pardus arayüze ulasamiyor" seklinde bir hata verdi.
Listeden yaptigim tarama sonunda kdmrc'de sorun olabilir diye tahmin
ettim ve tekrar yükledim bu sefer hata gitti ama login ekraninda
týkanip kaldi.
Bunca saat internet ve bilgisayar basýnda ugrastiktan sonra careyi
tekrar yüklemekte buldum. Bu arada kde'ye gecemiyordum ama konsol
ortamýnda bi sorun cikarmadi