[Pardus-kullanicilari] ati sürücülerini yükleyemiyorum

Said AKSARI saidaksari at gmail.com
16 Eki 2006 Pzt 18:13:53 EEST

Ben ATI Radeon xpress 200 kullanıyorum,
Alpha 3'ü güncellerken yeni xorg paketi yüklendi. Güncelemenin ardından Siyah
ekranla karşı karşıya kaldım. Çözünürlülüğü CTRL+ALT+- tuşlarıyla
değiştirdiysem de sonuç değişmedi.

xorg.conf dosyasında fglrx bölümünü ati olarak değiştirdim. Ekran açıldı.
ancak bu kez opengl çalışmıyordu.

open GL yi  açmak için aşağıdaki komutları root haklarıyla sırasıyla verdim.

#/usr/libexec/opengl-update xorg-x11
# update-environment

Şu an OpenGL çalışıyor gibi görünüyor. En azından OpenGL ekran koruyucuları
çalışıyor. Ancak direct rendering halen yok.

15 Eki 2006 Paz 23:19 tarihinde, Hakan Demirbilek şunları yazmıştı: