[Pardus-kullanicilari] pisi bozuldu

Yılmaz Bilgili ybilgili at yahoo.com
15 Eki 2006 Paz 10:33:48 EEST

Merhaba,

Dün yüklediğim güncellemelerden sonra pisi çalışmaz hale geldi. pisi up ve pisi rdb çıktıları aşağıda. Ayrıca diskte yer sorunu da yok. Var mı bilgisi olan?

pardus yilmaz # pisi up
Bir veritabanı işlemi yarıda kesildi. PiSi'yi normal veritabanı
düzeltme işlemi için yeniden çalıştırmalısınız. Boş disk
alanınızın bulunduğuna emin olun.
Sadece dosya bozulması ve veritabanı versiyon değişimi oluğu zaman rebuild-db komutunu kullanmanız gerekir.
(-30978, 'DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run database recovery -- PANIC: DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run database recovery')
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
pardus yilmaz #
pardus yilmaz # pisi rdb
PiSi veritabanı yeniden inşa edilsin mi? (evet/hayır)evet